Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskie zaprasza prezesów, członków organizacji pozarządowych oraz wolontariuszy do udziału w „Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego”, które odbędzie się w dniu 25 czerwca 2014 r. we Wrocławiu w Sektorze 3, przy ul. Legnickiej 65.
W tym roku „Forum…” odbędzie się pod hasłem „Bezpieczeństwo i higiena pracy w organizacjach pozarządowych współpracujących z wolontariuszami”.
Agenda spotkania:
9.00 – 9.30 – rejestracja uczestników
9.30 – 11.00 – I część prelekcji
11.00 – 11.30 – przerwa
11.30 – 13.00 – II część prelekcji
13.00 - 13.30 – przerwa
13.30 – 14.15 – III część prelekcji
14.15 – 15.00 – dyskusja i zakończenie
Organizator nie zapewnia cateringu.
W załączeniu program „Forum…” oraz formularz zgłoszeniowy.
Zgłoszenia można przesyłać na adres: monika.sobolewska@umwd.pl lub przekazywać telefonicznie pod nr 71 770 40 76. Przy zgłoszeniu proszę podać imię i nazwisko, nazwę organizacji, telefon oraz e-mail. Z jednej organizacji mogą zgłosić się maksymalnie 2 osoby.
Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego też decyduje kolejność zgłoszeń.
Na Państwa zgłoszenia czekamy do dnia 23 czerwca 2014 r. W dniu 24 czerwca otrzymają Państwo informację zwrotną w sprawie zakwalifikowania na „Forum…”
Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Departament Spraw Społecznych
tel. 71 770 40 77, pok. 210
ul. A. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław