Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
09-07-2015

Zastanawiasz się gdzie zgłosić awarię latarni? Kogo poinformować o zniszczeniu mienia publicznego? – „Powiadom Burmistrza”. W 2013 roku z inicjatywy Burmistrza Miasta Lubań uruchomiona została specjalna linia telefoniczna, gdzie mieszkańcy naszego miasta mogą zgłaszać zdarzenia wymagające szybkiej interwencji. Dzięki temu również usprawniono komunikację między lokalnym samorządem a społecznością.

Urząd Miasta przyjmujący zgłoszenia po rozpoznaniu sprawy dokonuje bezzwłocznego przekazania jej do właściwej komórki organizacyjnej bądź jednostki miejskiej. Zgłaszający wyrażający chęć otrzymania informacji o sposobie realizowania zgłoszenia, jak również zakończonych działaniach są informowani telefonicznie przez pracownika merytorycznie odpowiedzialnego.
Dotychczas zgłoszono ponad 150 interwencji. Większość dotyczyło awarii latarni, usunięcia konarów drzew, drobnych usterek w infrastrukturze komunalnej np. dziur w chodnikach itp. Dużą część usterek jest likwidowanych na bieżąco.
- Wszystkich serdecznie zachęcam do korzystania z uruchomionego telefonu. Liczę, że uproszczenie kontaktu na linii urząd-mieszkaniec-społeczeństwo spotęguje Państwa zaangażowanie w sprawy naszego miasta. Linia „Powiadom Burmistrza” czynna jest zarówno w godzinach pracy Urzędu Miasta Lubań, jak również po jego zamknięciu. - Arkadiusz Słowiński Burmistrz Miasta Lubań. - Po zakończeniu pracy urzędu do dyspozycji mieszkańców jest automatyczna sekretarka, na którą należy nagrać zgłoszenie. Państwa wiadomość zostanie odsłuchana i przekazana następnego dnia po rozpoczęciu pracy przez pracowników Biura Obsługi Interesanta.


Zgłoszenia przyjmowane są pod numerem telefonu: 75 64 64 401.
 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...