Wyszukaj:
Urząd Miasta w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Miasto Lubań
•  Podstawy prawne i zakres działania
•  Informacja o mieniu komunalnym
•  Oferty Inwestycyjne
•  Rada Miasta Lubań
•  Władze Miasta Lubań
•  Jednostki Organizacyjne
•  Stowarzyszenia i Związki
•  Oświadczenia majątkowe
•  Wybory Samorządowe
•  Wybory Parlamentarne
•  Organizacje pozarządowe
•  Pomoc pobliczna
  Urząd Miasta Lubań
•  Wydziały Urzędu, Zakres Kompetencji
•  Statut Urzędu Miasta Lubań
•  Regulamin Urzędu Miasta Lubań
•  Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Lubań
•  System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Lubań
•  Prowadzone Rejestry i Ewidencje
•  Kontrole
•  Elektroniczna Skrzynka Podawcza
•  Załatwianie Spraw
•  Przetargi
•  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
•  Udostępnianie informacji publicznej
  Budżet Miasta Lubań
•  Rok 2008
•  Rok 2007
•  Rok 2006
  Prawo lokalne
•  Statut Miasta Lubań
•  Uchwały Rady Miasta Lubań
•  Zarzadzenia Burmistrza Miasta Lubań
•  Programy, strategie i opracowywania
  Informacje
•  Aktualności
•  Instrukcje obsługi
•  Statystyka
•  Redakcja
•  Archiwum
Pomoc
Statystyki


5125390
od 03 lutego 2006
Urząd Miasta Lubań » Załatwianie Spraw » Wzory druków » Wzory druków w sprawach prowadzonych przez Urząd Miasta Lubań » Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Wersja do druku

Zgodnie z Zarządzeniem nr 5/2007 Burmistrza Miasta Lubań z dnia 15.01.2007 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta Lubań druków wydział Gospodarki Komunalnej I mieszkaniowej stosuje w swojej pracy następujące druki

1)     Wniosek o wzajemną zamianę lokali mieszkalnych

2)     Wniosek o najem lokalu mieszkalnego (socjalnego)

3)     Oświadczenie o przekazywaniu na rzecz zarządcy budynku ryczałtu na zakup opału i ciepłą wodę

4)      Wniosek o wydanie uzgodnień dokumentacji technicznej na  realizację zadań inwestycyjnych i remontowych w obrębie sieci oświetlenia drogowego i terenów zielonych

Druki stosowane przez wydział na podstawie :
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001 w sprawie dodatków mieszkaniowych ( Dz. U. nr 71 poz 734 z późniejszymi zmianami )
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 r, w sprawie dodatków mieszkanioych ( Dz. U. nr 156, poz. 1817)
to;
1. wniosek o przyznanie dodatku mieszkalnego
2. Deklaracja o wysokości dochodów



 

Załączone dokumenty
  deklaracja o wysokości dochodow (93.5kB) pobierz pokaż
  Oświadczenie o przekazywaniu na rzecz zarządcy budynku ryczałtu na zakup opału i ciepłą wodę (24.2kB) pobierz pokaż
  Wniosek o najem lokalu mieszkalnego _socjalnego (19.9kB) pobierz pokaż
  Wniosek o wydanie uzgodnień dokumentacji technicznej na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych w obrębie sieci oświetlenia drogowego i terenów zielonych (30.3kB) pobierz pokaż
  Wniosek o wzajemną zamianę lokali mieszkalnych (38.8kB) pobierz pokaż
  wnosek_o_przyznanie_dodatku_mieszkaniowego (36kB) pobierz pokaż

Informację wytworzył: Urszula Marzec, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Urszula Marzec, Data wprowadzenia: 2007-02-19 12:35:12, Zatwierdził do publikacji: Urszula Marzec, Data publikacji 2007-02-20 10:27:55, Ostatnia zmiana: 2007-02-20 10:27:55, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 1619