Wyszukaj:
Urząd Miasta w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Miasto Lubań
•  Podstawy prawne i zakres działania
•  Informacja o mieniu komunalnym
•  Oferty Inwestycyjne
•  Rada Miasta Lubań
•  Władze Miasta Lubań
•  Jednostki Organizacyjne
•  Stowarzyszenia i Związki
•  Oświadczenia majątkowe
•  Wybory Samorządowe
•  Wybory Parlamentarne
•  Organizacje pozarządowe
•  Pomoc pobliczna
  Urząd Miasta Lubań
•  Wydziały Urzędu, Zakres Kompetencji
•  Statut Urzędu Miasta Lubań
•  Regulamin Urzędu Miasta Lubań
•  Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Lubań
•  System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Lubań
•  Prowadzone Rejestry i Ewidencje
•  Kontrole
•  Elektroniczna Skrzynka Podawcza
•  Załatwianie Spraw
•  Przetargi
•  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
•  Udostępnianie informacji publicznej
  Budżet Miasta Lubań
•  Rok 2008
•  Rok 2007
•  Rok 2006
  Prawo lokalne
•  Statut Miasta Lubań
•  Uchwały Rady Miasta Lubań
•  Zarzadzenia Burmistrza Miasta Lubań
•  Programy, strategie i opracowywania
  Informacje
•  Aktualności
•  Instrukcje obsługi
•  Statystyka
•  Redakcja
•  Archiwum
Pomoc
Statystyki


5125093
od 03 lutego 2006
Urząd Miasta Lubań » Załatwianie Spraw » Wydział Gospodarki Gruntami, Nieruchomości i Rolnictwa » Wydawanie pozwoleń na czasowe zajęcie gruntów Wersja do druku

Wydawanie pozwoleń na czasowe zajęcie gruntów

 

Inwestor zainteresowany czasowym zajęciem gruntów stanowiących własność Gminy Miejskiej Lubań w związku z prowadzeniem prac związanych z budową lub remontem urządzeń gazowych, elektrycznych, energetycznych, telekomunikacyjnych, kanalizacyjnych winien złożyć podanie w tej sprawie.

 

Podania o czasowe zajęcie gruntów wraz z załącznikami do podania są wolne od opłat skarbowych.

 

Podanie winno zawierać:

  • rodzaj planowanej inwestycji
  • nazwę lub nazwisko i adres wykonawcy
  • określenie na mapie sytuacyjno – wysokościowej lub ewidencyjnej trasy przebiegu planowanej inwestycji
  • wypis z rejestru ewidencji gruntów

 

Podanie składa się w Urzędzie Miasta Lubań w biurze Obsługi Interesanta (ul. 7-mej Dywizji 14, pokój numer 9 – I piętro).

 

 

Termin załatwienia podania - bez zbędnej zwłoki.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miasta Lubań w Wydziale Gospodarki Gruntami, Nieruchomościami i Rolnictwa ul. 7-mej Dywizji 14, pokój Nr 4, I piętro – tel. 646 4421.

 

 

Podstawa prawna:

 

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.– Dz.U.Nr 261 z 2004 roku, poz. 2603 z późniejszymi zmianami)
  • Uchwała NR VI/84/2003 Rady Miasta Lubań z dnia 25 lutego 2003 roku w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Lubań. ( Dz. Urz. Woj. Doln. Nr 34, poz. 884 z późn. zm.)

 Infromację przygotowała
Anna Siwarska

 

 


Informację wytworzył: Urszula Marzec, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Urszula Marzec, Data wprowadzenia: 2007-01-17 14:50:06, Zatwierdził do publikacji: Urszula Marzec, Data publikacji 2007-01-17 14:50:33, Ostatnia zmiana: 2007-01-17 14:59:32, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 2266