Wyszukaj:
Urząd Miasta w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Miasto Lubań
•  Podstawy prawne i zakres działania
•  Informacja o mieniu komunalnym
•  Oferty Inwestycyjne
•  Rada Miasta Lubań
•  Władze Miasta Lubań
•  Jednostki Organizacyjne
•  Stowarzyszenia i Związki
•  Oświadczenia majątkowe
•  Wybory Samorządowe
•  Wybory Parlamentarne
•  Organizacje pozarządowe
•  Pomoc pobliczna
  Urząd Miasta Lubań
•  Wydziały Urzędu, Zakres Kompetencji
•  Statut Urzędu Miasta Lubań
•  Regulamin Urzędu Miasta Lubań
•  Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Lubań
•  System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Lubań
•  Prowadzone Rejestry i Ewidencje
•  Kontrole
•  Elektroniczna Skrzynka Podawcza
•  Załatwianie Spraw
•  Przetargi
•  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
•  Udostępnianie informacji publicznej
  Budżet Miasta Lubań
•  Rok 2008
•  Rok 2007
•  Rok 2006
  Prawo lokalne
•  Statut Miasta Lubań
•  Uchwały Rady Miasta Lubań
•  Zarzadzenia Burmistrza Miasta Lubań
•  Programy, strategie i opracowywania
  Informacje
•  Aktualności
•  Instrukcje obsługi
•  Statystyka
•  Redakcja
•  Archiwum
Pomoc
Statystyki


5125323
od 03 lutego 2006
Urząd Miasta Lubań » Załatwianie Spraw » Urząd Stanu Cywilnego » Wydanie odpisów z akt stanu cywilnego Wersja do druku

Wydanie odpisów z akt stanu cywilnego

Z ksiąg stanu cywilnego wydaje się:

1.       odpisy zupełne i skrócone aktów stanu cywilnego

2.       zaświadczenia o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku

3.       zaświadczenia o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego

 

Odpisy oraz zaświadczenia wydaje się na pisemny wniosek osób, których akt dotyczy, jej wstępnych, zstępnych, rodzeństwa, małżonka lub przedstawiciela ustawowego. Odpisy wydawane są także na wniosek sądu, innego organu państwowego a także na wniosek innych osób niż wymienione wyżej, jeżeli wykażą w tym interes prawny

 

Sposób załatwienia sprawy:

1.       należy złożyć wniosek osobiście w Urzędzie Stanu Cywilnego lub przesłać drogą korespondencyjną

2.       w przypadku osobistego zgłoszenia się w Urzędu Stanu Cywilnego należy posiadać dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem

 

Termin załatwienia sprawy niezwłocznie

 

Opłaty skarbowe
-
odpis skrócony aktu – 22 zł
-
odpis zupełny aktu – 33 zł
- zaświadczenie o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku - 24 zł
- zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi - 24 zł
- pozostałe zaświadczenia - 26 zł


Informację przygotowała
Wiesława Pogorzelec

Załączone dokumenty
  Wniosek o wydanie odpisów aktów stanu cywiln (28kB) pobierz pokaż
  Wniosek o wydanie odpisów aktów stanu cywiln (26.9kB) pobierz pokaż

Informację wytworzył: Ryszard Skowron, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Ryszard Skowron, Data wprowadzenia: 2006-06-11 09:32:07, Zatwierdził do publikacji: Ryszard Skowron, Data publikacji 2006-06-11 09:33:39, Ostatnia zmiana: 2007-02-07 10:45:20, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 3713