Wyszukaj:
Urząd Miasta w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Miasto Lubań
•  Podstawy prawne i zakres działania
•  Informacja o mieniu komunalnym
•  Oferty Inwestycyjne
•  Rada Miasta Lubań
•  Władze Miasta Lubań
•  Jednostki Organizacyjne
•  Stowarzyszenia i Związki
•  Oświadczenia majątkowe
•  Wybory Samorządowe
•  Wybory Parlamentarne
•  Organizacje pozarządowe
•  Pomoc pobliczna
  Urząd Miasta Lubań
•  Wydziały Urzędu, Zakres Kompetencji
•  Statut Urzędu Miasta Lubań
•  Regulamin Urzędu Miasta Lubań
•  Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Lubań
•  System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Lubań
•  Prowadzone Rejestry i Ewidencje
•  Kontrole
•  Elektroniczna Skrzynka Podawcza
•  Załatwianie Spraw
•  Przetargi
•  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
•  Udostępnianie informacji publicznej
  Budżet Miasta Lubań
•  Rok 2008
•  Rok 2007
•  Rok 2006
  Prawo lokalne
•  Statut Miasta Lubań
•  Uchwały Rady Miasta Lubań
•  Zarzadzenia Burmistrza Miasta Lubań
•  Programy, strategie i opracowywania
  Informacje
•  Aktualności
•  Instrukcje obsługi
•  Statystyka
•  Redakcja
•  Archiwum
Pomoc
Statystyki


5046538
od 03 lutego 2006
Urząd Miasta Lubań » Załatwianie Spraw » Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej » Dodatek mieszkaniowy Wersja do druku

Dodatek mieszkaniowy

Właściciel, najemca, podnajemca lokalu mieszkalnego, socjalnego w celu ubiegania się o dodatek mieszkaniowy powinien:

-         Wypełnić wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego wraz z deklaracją o wysokości dochodów (powyższe dokumenty są dostępne na stronie BIP lub bezpośrednio w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój nr 6 – I piętro);

-         Wypełnić oświadczenie o przekazywaniu na rzecz zarządcy budynku ryczałtu na zakup opału i ciepłą wodę (wypełnić w przypadku chęci przekazywania ryczałtu bezpośrednio na konto zarządcy);

-         Wypełnione dokumenty osobiście złożyć w Wydziale (wraz z dokumentami należy przedłożyć do wglądu zaświadczenia o osiągniętych dochodach gospodarstwa domowego brutto - bez kosztów uzyskania i składek na ubezpieczenie społeczne - w okresie pełnych trzech miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku oraz aktualny rachunek za dostawę energii elektrycznej)

 

Dodatek mieszkaniowy przyznaje się na okres 6 miesięcy, licząc od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu złożenia wniosku

 

Podstawa prawna

1) Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. Nr 71 poz. 734 z późn. zm.)

2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 roku w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz. U. Nr 156 poz. 1817)

     

Informacje szczegółowe można uzyskać w Urzędzie Miasta Lubań Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - pokój nr 6 (I piętro), Plac Lompy 1, tel. ( 0-75) 646 44 24 lub 23

Załączone dokumenty
  deklaracja_wysokosc_dochodow (93.5kB) pobierz pokaż
  wnosek_o_przyznanie_dodatku_mieszkaniowego (36kB) pobierz pokaż

Informację wytworzył: Ryszard Skowron, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Ryszard Skowron, Data wprowadzenia: 2006-06-09 11:20:34, Zatwierdził do publikacji: Ryszard Skowron, Data publikacji 2006-06-09 11:22:52, Ostatnia zmiana: 2006-06-09 11:22:52, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 3024