Wyszukaj:
Urząd Miasta w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Miasto Lubań
•  Podstawy prawne i zakres działania
•  Informacja o mieniu komunalnym
•  Oferty Inwestycyjne
•  Rada Miasta Lubań
•  Władze Miasta Lubań
•  Jednostki Organizacyjne
•  Stowarzyszenia i Związki
•  Oświadczenia majątkowe
•  Wybory Samorządowe
•  Wybory Parlamentarne
•  Organizacje pozarządowe
•  Pomoc pobliczna
  Urząd Miasta Lubań
•  Wydziały Urzędu, Zakres Kompetencji
•  Statut Urzędu Miasta Lubań
•  Regulamin Urzędu Miasta Lubań
•  Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Lubań
•  System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Lubań
•  Prowadzone Rejestry i Ewidencje
•  Kontrole
•  Elektroniczna Skrzynka Podawcza
•  Załatwianie Spraw
•  Przetargi
•  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
•  Udostępnianie informacji publicznej
  Budżet Miasta Lubań
•  Rok 2008
•  Rok 2007
•  Rok 2006
  Prawo lokalne
•  Statut Miasta Lubań
•  Uchwały Rady Miasta Lubań
•  Zarzadzenia Burmistrza Miasta Lubań
•  Programy, strategie i opracowywania
  Informacje
•  Aktualności
•  Instrukcje obsługi
•  Statystyka
•  Redakcja
•  Archiwum
Pomoc
Statystyki


5125045
od 03 lutego 2006
Urząd Miasta Lubań » Załatwianie Spraw » Przyjmowanie dokumentów elektronicznych Wersja do druku

Przyjmowanie dokumentów w formie elektronicznej

Zapowiedź przyjmowania dokumentów elektronicznych w Urzędzie Miasta Lubań

Warunki organizacyjno – techniczne doręczania dokumentów elektronicznych

Na podstawie art. 16 Ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne informuję, że najpóźniej do dnia 17 sierpnia 2006 roku w Urzędzie Miasta w Lubaniu umożliwione zostanie doręczanie dokumentów elektronicznych.

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych:
1. Udostępniony zostanie adres elektronicznej skrzynki podawczej:
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: @luban.pl

2. Akceptowane struktury dokumentów elektronicznych:
Akceptowane są struktury fizyczne dokumentów w formatach wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 roku w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766), a w szczególności:
• tekstowe: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .sxw, .odt,
• graficzne: .jpg, .gif, .tif,
• skompresowane: .rar, .zip, .tar, .gz,
• inne: .xls, .ppt, .ods, sxc, .odp, .sxi.

Dokumenty elektroniczne zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.


Informację wytworzył: Ryszard Skowron, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Ryszard Skowron, Data wprowadzenia: 2006-06-09 15:06:59, Zatwierdził do publikacji: Ryszard Skowron, Data publikacji 2006-06-09 15:07:47, Ostatnia zmiana: 2006-06-09 15:07:47, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 3262