
Istotą działania Urzędu Miasta Lubań jest spełnianie oczekiwań naszych klientów poprzez wsparcie naszym doświadczeniem i kompetencją ich rozwoju oraz pomoc przy rozwiązywaniu problemów związanych z prowadzeniem ich działalności.
Nadrzędnym celem Urzędu Miasta Lubań jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów wynikającej z wdrożonego i ulepszonego systemu jakości w organizacji.
Realizacja tych celów odbywa się w oparciu o:
1. Umacnianie roli Urzędu jako instytucji pełniącej służbę publiczną
2. Załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach
3. Doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych
4. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji i w kontaktach z otoczeniem
5. Podnoszenie świadomości o służebnej roli organizacji oraz uzupełnienie i doskonalenie kwalifikacji oraz umiejętności pracowników
6. Stałe uwzględnianie w pracy organizacji oczekiwań i wniosków klientów
7. Prowadzenie stałego monitoringu procesów, identyfikowanie obszarów wymagających poprawy i stale doskonalenie poprzez realizację planów poprawy jakości
8. Wykonywanie zadań przyjętych w strategiach dotyczących rozwoju miasta.
Doceniając wprowadzony System Jakości według normy 9001:2001 jako nowatorskich i twórczy system zarządzania deklarują osobiste zaangażowanie w celu zapewnienia środków i warunków do realizacji Polityki Jakości a każdy pracownik Urzędu jest zobowiązany do jej przestrzegania i realizacji.
Burmistrz Miasta Lubań
Konrad Rowiński |