Wyszukaj:
Urząd Miasta w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Miasto Lubań
•  Podstawy prawne i zakres działania
•  Informacja o mieniu komunalnym
•  Oferty Inwestycyjne
•  Rada Miasta Lubań
•  Władze Miasta Lubań
•  Jednostki Organizacyjne
•  Stowarzyszenia i Związki
•  Oświadczenia majątkowe
•  Wybory Samorządowe
•  Wybory Parlamentarne
•  Organizacje pozarządowe
•  Pomoc pobliczna
  Urząd Miasta Lubań
•  Wydziały Urzędu, Zakres Kompetencji
•  Statut Urzędu Miasta Lubań
•  Regulamin Urzędu Miasta Lubań
•  Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Lubań
•  System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Lubań
•  Prowadzone Rejestry i Ewidencje
•  Kontrole
•  Elektroniczna Skrzynka Podawcza
•  Załatwianie Spraw
•  Przetargi
•  Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
•  Udostępnianie informacji publicznej
  Budżet Miasta Lubań
•  Rok 2008
•  Rok 2007
•  Rok 2006
  Prawo lokalne
•  Statut Miasta Lubań
•  Uchwały Rady Miasta Lubań
•  Zarzadzenia Burmistrza Miasta Lubań
•  Programy, strategie i opracowywania
  Informacje
•  Aktualności
•  Instrukcje obsługi
•  Statystyka
•  Redakcja
•  Archiwum
Pomoc
Statystyki


4903443
od 03 lutego 2006
Urząd Miasta Lubań » System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Lubań Wersja do druku

Polityka Jakości w Urzędzie Miasta Lubań




Istotą działania Urzędu Miasta Lubań jest spełnianie oczekiwań naszych klientów poprzez wsparcie naszym doświadczeniem i kompetencją ich rozwoju oraz pomoc przy rozwiązywaniu problemów związanych z prowadzeniem ich działalności.

 

Nadrzędnym celem Urzędu Miasta Lubań jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów  wynikającej z wdrożonego i ulepszonego systemu jakości w organizacji.

 

Realizacja tych celów odbywa się w oparciu o:

1.       Umacnianie roli Urzędu jako instytucji pełniącej służbę publiczną

2.       Załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach

3.       Doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych

4.       Zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji i w kontaktach z otoczeniem

5.       Podnoszenie świadomości o służebnej roli organizacji oraz uzupełnienie i doskonalenie kwalifikacji oraz umiejętności pracowników

6.       Stałe uwzględnianie w pracy organizacji oczekiwań i wniosków klientów

7.       Prowadzenie stałego monitoringu procesów, identyfikowanie obszarów wymagających poprawy i stale doskonalenie poprzez realizację planów poprawy jakości

8.       Wykonywanie zadań przyjętych w strategiach dotyczących rozwoju miasta.

 

Doceniając wprowadzony System Jakości według normy 9001:2001 jako nowatorskich i twórczy system zarządzania deklarują osobiste zaangażowanie w celu zapewnienia środków i warunków do realizacji Polityki Jakości a każdy pracownik Urzędu jest zobowiązany do jej przestrzegania i realizacji.

 

 

Burmistrz Miasta Lubań

Konrad Rowiński


Informację wytworzył: Ryszard Skowron, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Ryszard Skowron, Data wprowadzenia: 2006-06-09 10:34:28, Zatwierdził do publikacji: Ryszard Skowron, Data publikacji 2006-06-09 10:35:18, Ostatnia zmiana: 2006-06-27 10:12:37, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 11651